کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9382 | مشاهده و دانلود: 757742153 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/15 | اعضاء: 318537 | نظرات: 37986
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤شهادت رسول گرامی اسلام محمد مصطفی و امام حسن مجتبی و امام رضا علیهم السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تاخیر مجدد در ادغام Copilot با OneDrive

در اکتبر ۲۰۲۳، مایکروسافت یک رویداد آنلاین برگزار کرد تا نسخه‌ی جدید OneDrive 3.0 را معرفی کند؛ نسخه‌ای بازطراحی شده از سرویس ذخیره‌ سازی ابری که دارای طراحی و ویژگی‌ های جدید است. امروز، مایکروسافت تأیید کرد که دوباره یک رویداد آنلاین دیگر برگزار خواهد کرد تا ویژگی‌ های جدید دیگری که به OneDrive اضافه خواهند شد را معرفی کند.

در یک پست وبلاگی، مایکروسافت اعلام کرد که این رویداد با عنوان "Microsoft OneDrive: نوآوری‌ های هوش مصنوعی برای یک عصر جدید کار و زندگی در خانه" برگزار خواهد شد. این رویداد در تاریخ ۸ اکتبر از ساعت ۱ بعدازظهر به وقت شرقی (۱۰ صبح به وقت پسیفیک) آغاز می‌شود.

 

تاخیر مجدد در ادغام Copilot با OneDrive

 

مایکروسافت اعلام کرده است که در طول این رویداد، اطلاعات بیشتری در مورد "آنچه که برای Copilot در OneDrive ارائه خواهد شد، بهبود های جدید اپلیکیشن موبایل، تجربه بهتر عکس‌ ها، و موارد دیگر" دریافت خواهیم کرد! بعد از بخش اصلی رویداد، یک چت زنده با حضار نیز برگزار خواهد شد که افراد می‌توانند سؤالات خود را از تیم OneDrive بپرسند.

در این رویداد، ارائه‌ دهندگانی از تیم OneDrive به شرح زیر حضور خواهند داشت:

  • جف تیپر - رئیس برنامه‌های همکاری و پلتفرم
  • جیسون مور - معاون رئیس مدیریت محصول
  • اَروه تایبخان - مدیر اصلی گروه محصول
  • کارلوس پرز - مدیر اصلی طراحی
  • گایا کارینی - مدیر اصلی گروه محصول
  • آرجون تومار - مدیر ارشد محصول

با توجه به توصیفات این رویداد، به نظر می‌رسد که در نهایت اطلاعاتی درباره‌ی زمان اضافه شدن دستیار هوش مصنوعی تولیدی Copilot به OneDrive منتشر خواهد شد. در فوریه، مایکروسافت اعلام کرده بود که Copilot به OneDrive برای برنامه‌ های کاری و تحصیلی مایکروسافت ۳۶۵ در آوریل اضافه خواهد شد، و سپس به طور بی‌ سروصدا اعلام کرد که این ادغام به تابستان ۲۰۲۴ موکول خواهد شد.

با اعلام تاریخ ۸ اکتبر برای رویداد آنلاین OneDrive، به نظر می‌رسد که ادغام Copilot بار دیگر به تأخیر افتاده و از بازه زمانی تابستان ۲۰۲۴ نیز عقب‌ تر خواهد رفت.

مایکروسافت اخیراً اعلام کرده است که حساب‌ های OneDrive بدون مجوز و بدون مدیریت را برای کسب‌ و کارها بایگانی خواهد کرد. این شرکت‌ ها باید هزینه‌ای برای بازیابی این حساب‌ های OneDrive پرداخت کنند اگر بخواهند به آنها دسترسی پیدا کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50900 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/06/15 تعداد مشاهده: 49
سافت گذر